Produktbild 1
16,10 €
inkl. MwSt.
versandkostenfrei

1

sofort verfügbar | Abholung: i.d.R. am nächsten Werktag | Versand: 1-3 Werktage | keine Versandkosten


A detailed and compelling political study of how elite forces shape mass media.

Edward S Herman and Noam Chomsky investigate how an underlying elite consensus structures mainstream media. Here they skilfully dissect the way in which the marketplace and the economics of publishing significantly shape the news.

This book reveals how issues are framed and topics chosen, and the double standards underlying accounts of free elections, a free press, and governmental repression betwe ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Manufacturing Consent
  • The Political Economy of the Mass Media
  • Herman, Edward S., Chomsky, Noam
  • Kartoniert, 432 S.
  • Sprache: Englisch
  • 197 mm
  • ISBN-13: 978-0-09-953311-5
  • Titelnr.: 09587981
  • Gewicht: 308 g
  • Random House UK (1995)
  • Random House UK c/o GBS Grantham Book Services
  • Isaac Newton Way, Alma Park

    GB NG31 9SD Grantham

    tgalvin@penguinrandomhouse.co.uk

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Edward S. Herman und Noam Chomsky

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.